FITNESS

KLAUDIA

TURBOSPALANIE – przeplatanie ćwiczeń kardio z ćwiczeniami wzmacniającymi. Łatwa choreografia, ćwiczenia angażujące wszystkie partie mięśniowe, porywająca muzyka i wspaniała atmosfera. Wszystko to składa się na wysoką efektywność zajęć. Taka formuła sprawia, że nasz organizm spala kalorie przez około godzinę po zakończeniu zajęć.

Wtorek godz. 18.00, Czwartek godz. 19.00

TABATA-POWER to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.

Poniedziałek godz. 18.00

PILATES – system ćwiczeń fizycznych, którego celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczą.

Poniedziałek, środa, piątek  godz.17.00

TANIEC NOWOCZESNY

Wtorek godz.17.00;   czwartek, piątek godz. 18.00


 

EDYTA – środa godz.20.00, piątek godz. 19:00

BODY PUMP

BODY PUMP TO sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, złożone jak np, przysiady czy wyrzuty, a wszystko to pod wodzą trenera pokazującego po kolei każdy ruch. A wszystko to dzieje się w energicznym, dynamicznym tempie w rytm muzyki.

ABT to więcej niż ćwiczenia na brzuch

ABT to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Efektem ćwiczeń typu ABT jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia. ABT fitness – sposób na płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda.

TBC – to zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Skrót TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. Trening TBC zaczyna rozgrzewka. Trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi (tzw. „zajączki”), step czy coraz popularniejsze piłki.

Dla kogo TBC?

To zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy unikają sal fitness, bojąc się, że nie poradzą sobie kondycyjnie. Debiutant może zacząć trening bez ciężarków, a kiedy wzmocni formę, sięgnąć po hantle albo zwiększyć ich wagę. Nie ma podziału na zajęcia dla zaawansowanych i początkujących, więc w każdym momencie można dołączyć do grupy. Ograniczeń wiekowych nie ma. Jeśli jednak coś ci dolega, poproś instruktora o mniej forsujący zestaw fitness. Ci, którzy mają problemy z kręgosłupem, mogą wykonywać wszystkie ćwiczenia, np. siedząc na piłce rehabilitacyjnej. Dzięki ćwiczeniom skóra jest lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem. TBC jest optymalne dla kobiet, które chcą wrócić do formy po porodzie.

Co dają ćwiczenia TBC? Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiała zastosować większe obciążenie. Warto wówczas spróbować sił w innych formach fitness, bardziej skomplikowanych choreograficznie. Zajęcia TBC powodują rozciągnięcie mięśni, w efekcie wysmuklenie całej sylwetki. Ale podstawą sukcesu jest cykliczność.

 

 


PATRYK

Cross trening poziom intensywności średni. Trening ten skupia się na niemal wszystkich partiach mięśni, m.in. mięśni brzucha, nóg, pośladków jak również mięśni pleców, barków i kręgosłupa. Zajęcia dzięki swojej formule niemal nie wymagają przerw, także czas pracy jest wykorzystany w 100% dzięki czemu szybko można dostrzec efekty treningu. Trening poprzedzony jest bardzo intensywną rozgrzewką i zakończony krótkim rozciąganiem.
Środa  godz.18.00

KAROL

CrossFirezałożeniem treningu jest praca nad poprawą najważniejszych zdolności ruchowych w życiu człowieka (siła, wytrzymałość, szybkość, gibkość oraz koordynacja ruchowa). Podstawowym narzędziem, które wykorzystujemy na zajęciach są odważniki kulowe oraz nasze ciało, ponieważ uzupełniamy program treningowy ćwiczeniami z masą ciała. Trening są intensywne ale dzięki systemowi progresji trener jest w stanie dopasować ćwiczenia pod aktualne możliwości trenującego. Na zajęcia może przyjść każdy, od wysportowanego żołnierza po zapracowaną pielęgniarkę. Hasło z którym się utożsamiamy to: ruszaj się prawidłowo, wyglądaj dobrze.  Jesteśmy przekonani, że przez naukę dobrej jakości ruchów funkcjonalnych  poprawisz jakość swojego życia, a także osiągniesz atletyczną sylwetkę, która jest tylko kwestią czasu. Na zajęciach m.in. nauczymy Cię jak prawidłowo oddychać, dowiesz się jaką rolę pełni duży palec u stopy, obalimy również powszechnie znany mit, ten który mówi, że trening siłowy zrobi z kobiety muskularnego faceta\.

Poniedziałek, czwartek godz.20.00;  wtorek godz.19.00

GIMNASTYKA DLA SENIORA

Poniedziałek, środa, piątek godz. 11.00; 12.00